Thứ Năm, 8 tháng 11, 2018

 MORO!

Minun nimeni on Phuong Nguyen, olen 22-vuotias vietnamilainen tyttö. Olen asunut Suomessa yli 2 vuotta. Vietnnamissa opiskelin kansainvällistä kauppaa University of Finance and Marketingissa 3 vuotta, sen jälkeen muutin Suomeen. Kun tulin Suomeen, minulla oli kotoutumiskoulutuksen Afmanissa. Se kesti noin vuoden. Olen kiinnostunut kaupan alasta, siksi halusin hakea kurssin jälkeen ammattikouluun opiskelemaan merkonomiksi ja se onnistui 😎 . Pääsin sisään ja opiskelen tällä hetkellä merkonomiksi Business College Helsingissä. Onpa kiva oppilaitos ja mukavia kavereita. Käyn usein kirjastossa ja kävelemässä kun mulla on vapaa-aikaa. Nice to meet you! :D

                                                        Best wishes
                                                           Phuong 

Không có nhận xét nào:

Đăng nhận xét

  MORO! Minun nimeni on Phuong Nguyen, olen 22-vuotias vietnamilainen tyttö. Olen asunut Suomessa yli 2 vuotta. Vietnnamissa opiskelin...